Vážení zákazníci, sklad eshopu aj výdajné miesto bolo dňa 17.11.2024 presťahované z Modry na adresu Náměstí ČSL armády 90, Mimoň, ČR. V Modre už výdajné miesto nie je. Vďaka za pochopenie

Ukážka kapitoly z pripravovanej knihy "Môj ženský biznis na Instagrame"

Knihu si môžete zakúpiť tu: Môj ženský biznis na INSTAGRAME


 

Väčšina ľudí sa sťažuje na to, že Instagram len žerie čas a peniaze neprináša. 🤷🏻‍♀️ Naozaj veľa ľudí jednoducho nechápe, prečo ich profil nerastie, prečo majú málo sledovateľov… A pritom sa úspech skrýva v jednoduchej otázke: Prečo by vás ľudia mali sledovať?

 

Čo VY dávate ľudom také užitočné, aby vás ONI chceli sledovať?

 

Najhoršie to je s podnikateľmi. Veľmi často vidím, ako si nejaká firma založí profil, naplní ho nejakými obrázkami, textom, a potom si kupujú sledovateľov (ako sa kupujú poviem neskôr). Aby proste vyzerali “k svetu”😂 v tom zmysle, že: dôverujte nám, máme veľa followerov! 🤦🏻‍♀️

A pritom sa na ich profile nič nedeje, storky nepridávajú, a “pani zodpovedná za sociálne siete” necháva prácu v práci, čiže na správy odpovedá raz za tri dni.

 

Ako som už hovorila, Instagram nie je vhodný pre každý biznis. Firma, ktorá predáva autodiely, alebo kúrenie, okná či stavebniny, nájde skôr svoju cieľovku na Facebooku ako na Instagrame.

Ak sa ale to, čo robíte vy, predáva primárne ženám, tak je pre vás Instagram ako stvorený. Patria sem všetky beauty služby, ženské a detské oblečenie, predmety interiéru a iné krásne veci. Tu je toho plno!

 

Ako je pri nehnuteľnosti najdôležitejšia vec lokalita, tak v biznise je najdôležitejšia vec:  odlíšenie sa. Milión rovnakých účtov nechtárok, milión kaderníčok, atď. Váš potenciálny follower musí preto hneď pochopiť, prečo má sledovať práve vás, čiže: čím sa práve vy líšite od ostatných.

 

Na to máme hlavičku profilu, kde si môžeme napísať tzv. BIO – pár slov o tom, kto sme, čo robíme a čo tu vlastne máme.

Častokrát vidím, že tento priestor málokto využíva správne. Potom sa nejaká braiderka môže sťažovať na “málo zákazníkov cez Instagram”, pričom nemá uvedené ani informácie o tom, ako sa k nej dá objednať na účes. Často vôbec nie je jasné, či sú na profile fotky iba jej detí, čiže copíky pletie iba rodine, alebo zapletá za peniaze aj zákazníkov. Ceny tam väčšinou tiež nie sú a ani informácie, kde sa vôbec nachádza.

 

Všetko, čo chceme vymyslieť, už dávno niekto iný vymyslel. Preto je najjednoduchšia (až jediná správna) cesta ako úspešne prezentovať svoj biznis na Instagrame, si najprv vyhľadať biznisy podobné nášmu a spraviť si analýzu ich profilov: ako to majú oni, aké dávajú príspevky, čo majú napísané v hlavičke, akým spôsobom sa rozvíjajú. Okrem rôznych “malých” profilov v podobnom odbore, si treba nájsť aj veľké hviezdy pre inšpiráciu. Po takejto analýze je oveľa ľahšie vymyslieť si svoj jedinečný štýl a konkurenčný koncept.

 

Keď som začala pliesť vlasy, postupne som sa ponorila do svetu braidingu na Instagrame. Doslova som sa topila v stovkách profilov braiderov, až sa mi zdalo, že na Instagrame sú iba samé vlasy. 🤣 Hneď som si všimla, že čím krajšie fotky, farebná edícia a celkový štýl, tým viac má daný profil sledovateľov. A nielen followerov, aj zákazníkov! Nie každý profil totiž vyvoláva chuť objednať sa na účes.

Taktiež som si všimla, že keď je pod fotkou aj text, tak je tam oveľa viac komentárov, než keď sú fotky bez textu, alebo len s nejakou jednou bezvýznamnou vetou.

Práve preto som fotila každú jednu zákazníčku, snažila som sa robiť fotky vždy za denného svetla, lebo vtedy sú najkvalitnejšie a začala som študovať kurzy editovania fotografií a písať texty pod príspevkami.

Späť do obchodu